Leje af sal

[ninja_forms id=17]

Tjekliste vedr. oprydning og rengøring efter endt udlejning.

Store sal (lokale 1)
Borde rengøres på begge sider. Placeres på vogne i rummet for enden af salen.
Stole rengøres og stables i stakke á 10. Sættes på plads i rummet for enden af salen.
Salen ryddes og evt. spild tørres op.
Gulvet fejes.

Lille sal (lokale 2)
Borde og stole rengøres og stilles på plads som ved overdragelse af lokalerne.
Sale ryddes og evt. spild tørres op.
Gulvet fejes.

Toiletter, gangarealer og indgangs parti
Lokalerne ryddes og evt. spild tørres op.
Gulvene fejes.
Alle affaldsposer skal tømmes og bortskaffes i affaldscontainer.

Køkken, anretterrum, personalerum
Rengøres altid 100 % af lejeren.
Glas, bestik og alt af rustfrit stål skal tørres af.
Komfur, ovn, kaffemaskine og mikrobølgeovn (indvendig) rengøres.
Glas, porcelæn, termokander m.m. afvaskes/aftørres og stilles på plads.
Gryder, bradepander m.m. rengøres.
Kølerum og fryser rengøres.
Køkkenborde, køkkenvaske, kaffemaskine rengøres og aftørres.
Industri-opvaskemaskine rengøres og tømmes for vand.
Fliser rengøres og aftørres.
Gulvet vaskes.
Affald bortskaffes i container.
Glasflasker placeres i glascontainer.
Flag nedtages ved solnedgang og lægges på plads ( evt. hænges til tørre i kælder ).
Køkken-ansvarlig kontrollerer, at køkkenet og øvrige lokaler er klar til aflevering.

Oprydning:
Huset skal afleveres i samme stand, som det er modtaget!
Service, borde og stole m.m. skal på rette plads!
Der må ikke fjernes / lånes service eller inventar fra huset!
Rengøringsmidler forefindes ved indgangen til personaletoilettet.

Ved evt. mangler i afleverings rengøringen faktureres dette med min. Kr. 330,- pr. time + moms.
Beskadigelse af service, inventar/eller bygning betales af lejeren.